Nanna <3

(Från och med nu skriver jag både på svenska och engelska)

Igår var jag i stallet med Hanna och Linnea. Jag och Linnea körde 'Prova-på-ridning' med varann, det var kul :). Sedan när jag skulle rida själv så kickade hon bakut.
(Nanna är en Shetlandsponny på 110 cm och 4 år)

Jag fick ett minne från tuser år tillbax, okej, förra vintern xD Men iallaf så red jag Nanna dårå och Julia och Hanna tittade på :) Sedan skulle jag göra en halt med ponnyn och sedan satte hon sig ner. Jag blev mäkta förvånad må du tro :P Hah, inget jag var beredd på.



I´ve been in the stable yesterday with Hanna and Linnea. Me and Linnea played 'try-at-ride' with each other. I was really fun :) And then, when I ride on my own, she kicked me off her back! :O
(Nanna is a Shetlandpony, 110 cm and 4 years)

I remember from a long time ago, last winter, when I ride Nanna and Julia and Hanna watch me. And then I´ll do a stop with the pony, she sat down on the grass. I was surpriced, you know, I don´t expect that she would do that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0