Sovaaa

Idag sov jag till 10:30 :) xD Jag brukar inte sova så länge xD Fast jag var uppe ganska länge igår.

Idag ska jag vara med Hanna B och Johanna. Det ska bli kul :)
Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på men, det lär ni väl se sen :P

När jag har ätit middag ska jag till stallet :) Jag ska rida, pyssla och ta in dom för kvällen :) Hoppas Nanna är på bra humör :)


Today I slept to 10:30 xD It not så often I sleep so long (stavning??) But I did´nt go to bed before 11:30.

Today I´ll be with Hanna B and Johanna. It will be fun :)
I don´t know what we´ll do, but, you´ll se :D

When I´ve ate my dinner me and mum will go to the stable. I shall ride, busy and take them in for the night. I hope that Nanna is on a good temper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0